Subject: FW: FW: Kooskõlastamine - töö nr 19010 muudatusprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 07:51:41 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Meelis Tsernov <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 4:22 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Kooskõlastamine - töö nr 19010 muudatusprojekt

Andmed õiged.

Meelis

R, 26. juuli 2024, 10:13 Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > kirjutas:

Tere.

Muudatusprojekt on korras.

Palun kas saaksite üle kontrollida, et Teie kontaktandmed on õiged (vt 
allpool väljavõte).

Siis saan kiirelt vormistada ristumiskoha ehitamise lepingu muudatuse ja 
saata Teile allkirjastamiseks.

Peatset tagasisidet ootama jäädes

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Friday, July 26, 2024 9:33 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamine - töö nr 19010 muudatusprojekt

Tere.

Tänan, muudatusprojekt on korras.

Lepingu muudatuse vormistamiseks palun tellijal üle kontrollida, kas tema 
kontaktandmed on õiged (vt allolev väljavõte).

Peatset tagasisidet ootama jäädes

Tervitades

Merike Joonsaar

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 25, 2024 3:23 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamine - töö nr 19010 muudatusprojekt

Tere

TO Projekt OÜ on koostanud muudatusprojekti põhiprojektile töö nr 19010.

Projekti nimetus: Harju maakonnas Saku vallas Kiisa alevikus kinnistu Maidla 
tee 1 <https://www.google.com/maps/search/Maidla+tee+1?entry=gmail&source=g> 
mahasõidutee põhiprojekti koostamine

Palume kooskõlastada põhiprojekti muudatus, projekti failid on lisatud kirja 
manusesse.

Lisatud on algse projekti digikonteiner ja muudatusprojekti digikonteiner 
(sisaldab seletuskirja muudatuse kohta ja muudetud jooniseid)

Lugupidamisega

  _____

Pille Okk

M +372 5661 9995

TO Projekt OÜ

Põrgupõhja 
<https://www.google.com/maps/search/P%C3%B5rgup%C3%B5hja+tee+10%0D%0A+%0D%0A+Harku+vald+76917?entry=gmail&source=g> 
tee 10

Harku 
<https://www.google.com/maps/search/P%C3%B5rgup%C3%B5hja+tee+10%0D%0A+%0D%0A+Harku+vald+76917?entry=gmail&source=g> 
vald 76917